En vanlig dag med mig!

Åkte FÖR mycket tåg idag! Ungefär 4 timmar...
Kollade runt och alla vanliga människor som skulle hem ifrån jobbet förmodligen hungriga som vargar...precis som jag, tyvärr så hade jag ingen musik så satt och kollade in folket..*suck* störde mig mest på en tjej med för kort tröja och jacka som vickade på sin rumpa och fick de mesta blickarna på sig...(tror de va idé med de hela)när hon gick i den långa gången till tunnelnbanan på T-centralen, jaja..

Jobbat ungefär 1 en timme som personlig assistent hade jätte kul de va då jag skapade mitt mäster verk!
En pogenmacka med ost o skinka (extra lite smör på =) hade extra roligt så bet ut ögon samt gjorde en stor mun..


Riktigt tråkigt samt trött blir bara en sak.. Macka med Glad med samt ögon hål!


Åkte till  mitt hjärta och trodde han va hemma men icke (tur att man har nyckeln)

Så snart får jag en god måltid som mitt hjärta lagat... Första spalten på bloggen första dagen!

Vill bara säga att om ungefär 2 veckor flyttar jag in min egna lägenhet på 42 kvadratmeter som har ett extremt fult kök men de kanske vi kan få konstruera om!! 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha jag vet hur det är med fult kök ^^ Men lite målarfärg kan göra susen :D

2008-11-20 | 00:23:22
URL: http://eune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback