Jo jo..

Idag började jag kl 07 och slutade kl 20 så är rätt slut... sitter och kollar på en film..

 ett väldigt bloggande blev de inte idag..
Är så glad att jag fått tillbaka mina pengar ifrån ett väldigt misslyckande köp! Shepherd är ett märke jag inte skulle köpa!

Vet ni hur mycket reklam vi blir in tryckta i varje dag.. De är massor av timmar som man behöver titta på väldigt tråkig reklam, varför inte klippa bort de och iaf har en reklam en gång i halvtimmen som är ungefär 2 min...då skulle ja bli väldigt nöjd... typ såhär nöjd..                                                                                                               

-------------->     <---------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback