Julen -43 samt The unholy alliance..

Jag var ju på konsert igår (söndag 23/11)  som jag glömde att skriva.. Det var as nice, Amon Amarth, Trivium samt kända bandet Slayer.

Dom måste vi (vi är jag då, inte skitso- lovar ;)) tycka till om : Även fast Slayer har funnits som jag fick fakta om 30år och gjort ett antal tunér så va dom väldigt dåliga!! (alla tunér såg likadana ut fast på olika ställen...tror killarna har tröttnat på fantasin runt sina tunér)

Jag är inget metal fan men de låter mycket bättre live än inspelat på en mobil med hörlurar...
Jag diggade rätt rejält och drack iaf den mesa öl som jag blev serverad...riktigt niiccceee som Nicke skulle ja uttryckt de!


Vårat bygge som jag spenderade med Nicke hans bäste vän mange, de va ju jag som gjorde det mesta bygget(kvinnogöra =) ) en bro med stridsvagnar samt nasist tomtar, influerad av andra världs kriget som Nicke är väldigt intresserad av...av en väldigt komiskt synvinkel(så döm inte mitt hjärta) tog väldigt lång tid, men arbetet är inte riktigt klart ännu..

Iaf bilder ifrån konserten får ni men inte på bron..krävs lite mer tid på hehe!

             
Alla bilder ifrån slayer och trivuim...tyvärr inga amon amarth..                     Slayer i början...coolt förspel men resten va skit!!

Måste bara berätta min lördag som var för mestadels i sängen med en dunkade hjärna som vägrade att släppa förens jag fick i mig lite mat samt en promenad i vårat vita sverige (väldigt lycklig) de blir snö trots allt till jul...hoppas det ligger kvar bara... vet varför jag får min huvudvärker men de är så jobbigt för jag blir så frustrerad eftersom jag inte kan göra någonting förutom ligga ner och känna huvudet bli överkörd av en lastbil 20 ggr i minuten... Mina glasögon har alltid varit ett jobbigt problem i min tillvaro, har haft linsor men dom tar ju slut och de glöms bort sen går man med ögonen utan några hjälpmedel vilket resulterar i nästan migränhuvudvärk... (eftersom jag är översynt så går min ögon och zoomar som "ögon dr" kallar det, för tillfälle glöm ordet, hehe)

Ha en trevlig kväll i det vita!!
Gabi

Kommentarer
Postat av: ahakille

Jag känner en viss ironi angånde mitt val av pepparkaksbygge...

2008-11-25 | 00:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback