Margarita drinkar!

Jag har fått en ny kunskap om margarita drinkar (klaga inte på stavningen och jo jag vet de är tisdag men va f*n det är snart lill-lördag så tekniskt sätt är de tillåtet!)

Jag fick ---> Paprikor med köttfärssås i, as gott och tror de är min favorit rätt speciellt när hjärtat gör den!
Har haft en as mysig kväll och känner mig väldigt lycklig inombords.. fjantigt jag vet!

God mat, underbar kille samt sex *ooopppppsss* Kan de bli bättre?! ;)



Måste bara kommentera bästa bloggen ----> Egoinas Värld <---- (har blivit så kul att läsa den att man springer till datorn för att kolla va för sjukt hon har hittat på idag, på ett possetivt sätt!!)


De är väl nighty nighty, lite svenskt engelskt....hjärtat ligger i sägen så..




Dags och kramas =D

Gabi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback