Pepparkaks bygge!!

Jag har varit borta några dagar ifrån mitt bloggande men har saknat de!!

I torsdags var ju på Ikea och fynda en massa roliga saker till mitt nya hem...
Koppar, glas och så klart hitta man lite underlägg samt ett jätte fint köksbord...hoppas man kan få måla om mitt kök så allt passar ihop!!

Min konstnärliga idé om svarta skåp luckor med potatis tryck med döskallar sprack eftersom de är en hyres...

Sen igår (lördag) köpte jag en micro och min egen hårfön =) nu fattas bara lägenheten.. (åh va jag längtar)

Men idag ska de bli knasig pepparkaks hus bygge (helt mitt hjärtas idé) en bro eller va de blir... sätter in kort om de!!


Ingenting är omöjligt...  =S

Gabi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback