Stress, flytt samt kol!

Tänkte kräkas lite, vart en riktig hemma fru idag!
Dammsugit, handlat samt stryckigt gardiner satm jag inte ens har flyttat och nte ens är på mitt jobb, väldigt snäll dotter idag fast jag fick inte så mkt uppskattning för de.. Miami ink är inget min familj vill titta på, fast de finns 1 stor tv som bara gå och titta på... *suck*

På måndag har jag en stressig dag, först handledning på jobbet och sen (givetvis) samma tid 10:30 hos min hyresvärd.
Ska skriva på första hans kontrakt på min lilla etta... ska bli underbart när jag får ställa upp min plast gran, dansa salsa naken på mitt egna köksbord!

Nu är de nog 1 1/5 vecka sen jag slutade att röka, ibland saknar man sina "rök stunder", men fick reda på i veckan att min mammas kusin fått kol för att hon har rökt hela sitt liv, för den som inte vet vad kol gör så lungorna har bubblor inuti  som "spricker" och till slut tar lugnorna inte upp luften ifrån blodet som flödar..ungefär så lite kort förklarat..och då dör man... givetvis finns de syrgas men de tar ju slut de med tyvärr...

Mindre roliga saker att prata om.. =( 

Ha en trevlig helg, min spenderar jag på jobbet // Gabi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback