Födelsedags barnet!

Hur firade vi alla smärtans dag, jo med mycket kläder och ute i snön och sen åka tåg till Nicke för att sen äta god middag med vänner. Kvällen blev dock väldigt lång och senare åkte vi iväg för att fira Nickes "bäste" kompis Magnus som också fyllde 25år....jo så undrar ni säkert varför jag skriver "också" jo det är ju för att den 22/2 fyller min underbaraste år!  Tvåa, femma, så jag fortsätter att vara lammkött!
Jag är lite ledsen för om jag hade vetat i Juni förra året att jag skulle träffa den underbaste människan på jorden hade jag nog valt att flytta datumet lite, så cjag kunde fira min underbaraste!


Lite mobbade bilder på mig när jag göra olika grimaser, till över bilderna när jag ska göra om min blogg, jag håller på att flirta med den som kan göra det!
 



Kommit fram till att min foton hamnar alltid på vänster så det är nog min "foto-sida" och visst man kan ha tråkigt så ska man ju inte få tag på en kamera..


Kommentarer
Postat av: Elenore

Nemen HEJ! Å har du blogg! Vad kul!

Jag hade en.. ;)

2009-02-17 | 08:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback