Hur man liknar ett ufo?

Ja, hur gör du nu då?!
Va så trött i morse när jag klev upp och ganska så uttråkad och en del stressasd.  
Tog med mig 2stycken tops pinnar (stoppade in dom i öronen) och sen gjorde en väldigt ful grimasch.

Ha! Du har skaffat ett ufo!


STOLT påhitt!!

Nej kanske ska bli lite seriösare, suttigt på akuten ungefär sen kl kvart över tre och kom inte hem förens kl 18:00 och det är ju så kul för doktorn lyssnar lite och säger - Du kanske ska ha hostmedicin.
Jag a ju inte så akut så jag va ju inte direkt prioterad först. (jo jag hade ju inte ens feber men va var det, jag fick ju inge luft)
Det sägs ju att vi har dålig sjukvård men kommer den och bli bättre? (det tror ju inte jag)

//Klart Oniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback