Komisk dusch..

Min pojkväns hem är lite uppbyggdt på att internet ska fungera men idag gjorde de inte det, så jag kände inte för att lyssna på tystnaden när jag skulle ta ett snabb bad så hittade jag bara en skiva som det stod Unibet, satte in den i datorn och det fanns kanske 10 låtar med olika rytmer på -Unibet, tja la la laa, Unibet, tja la la la.  Rock, techno och kör eller country... Satt mest och garvade åt cd:n och sen när ja skulle föna håret så hittade jag en holly dolly song som jag mest hade i bakgrunden.


hahaha // En väldigt mycket gladare Oniel!!


Kommentarer
Postat av: DottyRed

Haha! Känner igen det när jag var på förfest hos en kompis för ca ett år sedan. Inget internet - ingen musik. Allt vi kunde hitta hos henne i skivväg var bara unibet-skivan. Men med lite alkohol i kroppen gick det också.

2009-02-01 | 21:18:37
URL: http://dottyred.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha det där låter kul :D



Du är utmanad på min blogg ;)

2009-02-04 | 11:50:34
URL: http://eune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback