BYXOR och BIO

Idag vaknade jag av en mardröm, blir alldeles för lågnt och komplicerat att förklara och sen fick jag för mig att jag måste ju kolla på dom två trjorna och byxan som jag hittade häromdagen jag hjälpte Angie med hennes klänning. Gick in på weekdays eftersom dom har så snygga kläder där så man vill helst ta med sig hela butiken.

Iaf byxor och en tröja där samt en fin vit randig tröja på Zara.

(Inte byxorna jag hittade)

Ursch...

Sen har jag och Nicke ätigt fyllda paprikor med köttfärs som ligger i ungen.

Du gör såhär:  
Ställ ugnen på 200grader
1. Skär lök och steker
2. Steker köttfärsen
3. Ta så många paprikor du behöver, skär ut toppen och ta ut kärnhuset.
4. Blanda matlagning grädde i kötfärsen innan du fyller paprikorna med köttfärs
5. Ställ fram en plåt som ska vara smöjd med antingen olja eller smör.
6. Ställ paprikorna i plåten.
7. Häll tomatsås runtomkring paprikorna.( om du vill kan du blanda men antingen majs i tomasåsen eller något annat gott)
8. Ställ in i ugnen och ungefär 15-20min
FÄRDIG!

Oniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback