Mitt nya liv!

Idag har jag varit på arbetsintervju och är så underbart glad för ett till bolag/företag inom personlig assistent har ringt också, väldigt komiskt för att varje gång man gör någonting tex sitter på toaletten eller provar i en provhytt så ringer dom angående jobb.

Rätt komiska platser men det har dom tydligen inte märkt av, det roliga med toaletten så var det att jag trodde att det var Nicke som ringde ifrån sitt jobb för dom som ringde och hans nummer börjar ungefär likadant. Jag kände mig dum och garvade lite för mig själv. I provhytten så fick jag precis på mig en klänning som Emma säger att telefonen ringer, jag svarar hon presenterar företaget och sen rodnar jag mer för sammanhanget  igen.
Jag hoppade i provhytten av lycka!!

Jag har lyckas! Jag är så himla lycklig med mina framsteg!

Nu har vi Arvikafestivalens biljetter, jag längtar så inåt h-vete!!!!


Nej nu ska jag gå tillbaka med att tvätta och sen skriva brev till min nya brevvän!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback