Nu sö blir det Arvika!!

Jag fick ledigt på torsdagen som jag har tjatat på min chef eller samordnare om. Det ska bli så sjukt skönt att få åka bort och lämna all stress, känner det nu att jag börjat bli alldelels färdig.

Vad har man packat med sig då? Jo allt möjligt men det roligaste av allt att min käresta brors kompis har köpt något väldigt udda, vad i h-vete ska man ha med sig en spalje och agilty-tunnel utan hund och växter, på en festival?

Jag låg dubbelvikt när jag fick reda på vad grbbarna hade vart och shoppat.

Iaf imorn bär det av, och kan kanske var lite aktiv denna vecka för att jag kan ju mobil blogga nu med mitt nya abonemang, im happy!

Solång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback