Snart åker vi!

Jag längtar, nu har ja gjort alla "tjej-grejer" som man brukar göra innan man åker iväg, efterasom det kommer vara ganska så svårt och ragga en dusch så får man ju göra sig fräsch innan man åker och njuta av det vatten som finna man har det.

I-lands problem alltså =)

Däremot är jag inte så glad, detta tjat om mitt nya abonemang men mitt nummer överförs inte förens påmåndag och jag som trodde jag skulle kunna blogga men icke.  Inte förens på måndag för att telesnor och min nya abonent är så sega.

Aja inget jag kan påverka bara klaga över och sen ska jag få träffa Annelie där nere i Arvika, och det ska bli ruskigt skoj eftersom det nästan var ett år sedan! Här har du henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback