Söndag den 14 Juni

Nu är det äntligen slut, aa eller nästan, bara imorgon också, jag har jobbat hela helgen antingen är det fr,lö,sö,mån eller bara lö,sö,må...

Nu sitter jag hemma hos Nicke och skriver och han berättar om sitt spel med snopp i munnen, aa nej fråga mig inte..

Iaf snart är det Taco dags och jag har funderat på att börja med dagens rätt eller drink och eftersom jag är så sämst på det så kanske jag kanske bli bättre, eftersom jag kan ju inte bli sämre.

Så min dagens tips till rätten taco är:

Gucamole

Din egna gucamole som du har i:

2st Avocado
Citron
Pressad vitlök
Salt
Peppar
Cayenpeppar

Obs: Lagom är begreppet!

Så nu har du en god gucamole som alla kan äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback