En fräsch, pigg och glad Oniel..

Datorn stod ju på, men jag märkte att när jag skrev så inte ett stav fel eller någonting..ILLA!


När man är onykter så ska man ju "sluddra" över bokstäverna, men tydligen inte.
Festen var inte så rolig men fick träffa den "avkopplade" delen av min pojkväns vänner eftersom det finns en del..men dt fanns nog inte en stund som jag inte log eller skrattade så trevligt var det ju iaf..
Och jag fick ju inte försöka hitta på en ursäkt att dricka jägermeister=)

Men måste ju bara säga att  det är INTE lätt at skriva med ett finger som man använder väldigt mycket när det verkligen smärtar i det, börjar bli lite jobbigt.. (inget man kan misstolka)

Nu kommer du få se något mycket sött



Säljs på blocket för 3000kr.
500kr för intresse anmälan och 2500 för en söt kulting.. (ÅH VA SÖTA!!) Speciellt den med en liten fläck på trynet...

// Oniel

Kommentarer
Postat av: Elenore

Dom var TOKSÖTA!

2009-03-16 | 06:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback