En hel vecka...

På en hel vecka har jag inte bloggat! =S Jag har jobbat 6 dagar på denna vecka så kanske är förstårligt!

Måste vara fråga om någon har en väldigt fin loftsäng som är ca 160X200 cm som bara står och skräpar för jag jagar en för man är tyvärr inte gjord av pengar!


Sen en reklm som jag verkligen tycker är jätte mysig, Cancerfonden för barn. Den låten är ju bara för underbar.
Någon som vet vilken jag menar?

Jag har letat och letat och åter letat..men va f*n jag hittar ju inte reklamen men kan ju istället ge adressen till barncancerfonden och en annan lite mer sorgsnare reklam!




Vet att bilden och skrivandet inte riktigt hör i ihop men han är ju bara för het!! *mums*

Kommentarer
Postat av: Elenore

Han e het som faan

2009-03-25 | 07:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback