En vecka i sälen och lite byte av snor!

  1.  1345678910

1. Mouha står med paraflax, fick utav Nicke där det står -"stay dry bla bla More Axe 

2. Till min älskling på 25-årsdagen, Titta mer tårta!

3. Mästerdektektiven söker igen och hittar vårtecken.

4. 2 svanar simmar brevid varandra, tycker det är väldigt farcinerande´med svanar och deras kärlek, önskar det vore samma för människor.
5. En svan på närmare håll, lite roligt för han/hon hade lagt upp ena foten på ryggen..

6. Nu förstår ni vart allt vårat guld försvinner, i sälen! (ta inte illa upp)

7. Vajert med solen och snön! Första daen på semstern.

8. Vissa säger att man inte ska stoppa huvudet i sanden men inget sa något om snön?
9.
Engergitimmen såkallad, representerad av Vattenfall.
10.
Duktiga snö åkare göra olika hopp vid ett gupp.


Säger bara tur att det inte finns kort på mig när jag står på ett par skidor, kan säga att jag bjöd väldigt omedvetet på mig själv då hehe..

//Oniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback