Fredagen den 26/3 2009

Strax efter jag hade skrivit förra inlägget gick jag upp och streckte våffler till min sjusovare, gick dock inte så bra så därför kröp jag upp till sjusovaren och sen löste det sig!

Mums det va en god frukost.

Jag har inte jobbat så mycket den här veckan för jag har såna veckor på schemat eftersom jag bara jobbar deltid, så jag har hunnit sy ihop ett par sitt dynor till mitt fula kök, som nog kommer forsätta va det ett tag till.

Hur pratar man med sin pojkvän och försöker säga att man vill bo ihop med honom utan att han blir vettskrämd och springer bort?
Jo det va precis det jag gjorde igår, om någon förstår så är det väldigt jobbigt att bo i en väska.
För den är jämnt packad för att antingen ta mig hem till mig eller ta mig till Nicke(och jo jag vet att vi bara varit tillsammans i 5 mån och jo ja vet att man själv kan bli rädd men vi är ju jämnt med varandra när vi är ledig) Idag har jag städat och tror min sjusovare blivit skrämd.. jaja om han har blivit det så får ni höra forsättningen eftersom då kommer det väl inte vara så länge till.....


/ Oniel som lyssnar på Lars Winnerbäck (Vatten utan broar) Hon kommer ifrån främmande vidder

Kommentarer
Postat av: Elenore

jag å Jocke flyttade ihop (officiellt) efter 3 månader.. vi har Tim idag och har varit ihop i över 5 år..

Känns det bra så skit i antalet månader ni varit ihop!

2009-03-30 | 08:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback