Hej, hallå i stugan!

Vad har hänt under helgen? Jo jag har varit ledig, varit på tjej middag och sen myst med min sjusovare.

På tjejmiddagen så fick vi äta - Det enkla men alltid goda Taco:n. Satt och sjung singstar på Xbox och fick dricka jägermeister med redbull (och jo det kan va farligt, blanda inte vodka med redbull, sist fick jag hjärtklappning) och blev rätt så onykter och tillslut fick jag mod till mig. The calling - Whever u go är väldigt trevlig och sjunga och "disney låtarna".
Fast hade ju vart roligare för alla andra att spela twister, för att göra bort sig är inget man tänker på då utan att garva i en hög.

Nu kommer något krångligt, min tjej kompis har en tjejkompis vars mamma har precis dött i cancer och såklart så kom ju det ämnet upp. Jag och min tjej kompis tittade bara på varandra och mådde dåligt med henne som hade kommit dit för att roa sig för kvällen, tror lite luften gick ur henne och att det va inte lika roligt att gå på tjejmiddag längre..

Tillängar en liten tanke till henne! 

Jo söndag kvällen var ju för underbar, jordgubbar med riven lime och socker så strör du över det på jorbgubbarna med vaniljglass..... OM DET ÄR GOTT!! Med vin i badkaret

Så ska en mysig söndag vara, Klart slut // ONIEL =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback