Mäster detektiven MrsOniel söker fortfarande vårtecken!

Oj sorry för alla mina fel stavningar på detektiv i alla dom andra inläggen...hehe!


Men iaf, jag söker fortfarande vårtecken vilket jag har gjort stora framsteg med, det börjar gott folk bli ljusare på mornarna och fåglar kvittrar precis som om parnings tiden börjar närma sig och sen så har ju solen börjat titta fram med varma strålar ner på vår mark.
 
Är det bara ja som kände varma ny kära vår känslor idag?


Det tror jag knappast!



Ibland är man ju ett stort suck..det va ju så kul med horisintella linjer så det får va med, det med!!

//Oniel

Kommentarer
Postat av: E som i elefant? Eller eluttag? Nää, Elenore!

Igår var det 6grader + här nere och solen sken. DET är vår!

2009-03-06 | 09:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback