Påsk pannkakor!

Vill bara skriva till min "ex" arbetskamrat Elenore som skriver så mycket till mig på min blogg. Varenda inlägg värmer!!

Jag har varit "baklady" idag. Både bakat scones och gula pannkakor.

Om du inte har tråkig så får du väl..

Jo scones hur svåra är dom på en skala, vill du ha ett gott bröd på 10 min så där har du den.
Och HÄR hittar du receptet

Jag tänkte varför äta vanliga pannkakor så gjorde dom gula och genast kopplade jag dom til påsken, har du ruttnat på att måla alla äggen gula och blå och lila så kan du ju göra dina pannkakor gula/röda(oniel rekomenderar rött, det är extra fint)/blåa u name it, om du förstås har tröttnat på det vanliga bordet som serveras med korv och köttbullar och sill..
Kanske vill ha receptet på pannkakor också... HÄR så kan du ändra på ditt påsk bord vilket jag nog tänkte göra iår!





// Oniel som fyller år snart ;)

Kommentarer
Postat av: elenore

jag gjorde röda (dom blev rosa) makaroner en gång...

2009-03-05 | 06:53:23
Postat av: E som i elefant? Eller eluttag? Nää, Elenore!

BTW så tycker jag att det är tråkigt att du inte jobbar på vår helg längre! Vi hade kul ihop.

2009-03-05 | 08:56:19
Postat av: Annelie

Hallå hallå!! :D Jag ska också säga att jag saknar våra helger, vi hade det GRYMT kul!

Puss o kram!

2009-03-05 | 13:38:48
URL: http://eune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback