Alone in the dark..

Halloo jag sitter och lyssnar på Leona Lewis på hennes gamla skiva som släpptes 2008 på spotify, väldigt kul program för att du behöver inte ladda ner, men tyvärr kan du inte ta med dig det, isf får du betala 99kr i månaden och få de i mobilen och på datorn.

Jag är ensam hemma har precis kollat på Gossip Girl.


Vet ni en sak? Imorn ska jag på en konsert som jag har längtat efter.... Eros Ramazzotti, Nicke tycker rinner smör ur högtalarna men jag tycker inte det trots att jag också lyssnar på Metal och hårdrock. Ska gå med min kära mor imorn och vi ska äta middag på söder och sen senare åka till Globen för att titta på honom... Jag kommer vara helt salig när jag kommer hem...
Hans musik blir man så glad av och ledsen isf för det är så vackert! Nej han är bäst!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid?! :O

2009-11-12 | 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback