Party

Jo precis min frånvaro har varit för en stor anledning och jag känner inte att de blir bättre utan snarare värre. Vatten, ägg, bönor samt korv är min bästa vän idag. Min älskling lagade en brak frukost som satt precis som där den skulle.

Jag försvann igår kväll för jag skulle på en hemmafest hos en urgullig tjej som heter Anastacia (men de kom fram sen att hon heter något mycket vackrare Nastica, Natasha) Nä blev lite bilder igår ifrån festen, kanske inte dom bästa... aja Ni koer förstå varför jag har vaqtrit lite off härifrån.


Anastacia med Ferrari

Lite dålig bild men så galda var vi!

Maria pratar i sin väldigt snygga mobil, Nokia kontors tele..

Hemma hos Anastacia

Ska visa lite bröllopklänningar sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback