Eros Ramazotti, vilken kväll..

vilken lyckad kväll jag hade, jag var så salig när jag kom därifrån att jag ville ha minst 2 timmar till med konserten. Sen ville jag ta med min Eros hem. Vet ni hur snygg denna mäniska är? Även fast han har gå stänk i håret och var allmänt hes till konserten, det var många kvinnor och äldigt många kvinnohjärtan som smälte när han ställde ute på scenen. Jag vill ha en kontroll och spola tillbaka kvällen, knna zooma och göra så ett antal timmar. Hade en kvinna som kom ifrån italien precis som Eros som sat bakom mig och mamma, hon dansade igenom hela konserten, vi stälde oss upp när det var ca 4 låtar kvar.

Nej han har blivit topp 1 på min lista även fast jag avudar Dead by april och tycker Rammstein är coola.

Nej, sitter på svärmor och svärfars dator (inte för att vi är förlovade men jag är ju faktiskt sambo) och skriver om gårdagens bravader. 

Nej ska äta lunch härskapet och sen ska jag jobba och har en lång helg framför mig, så bloggningen kommer bli lite till och från och kanske inte lika myket som varit i veckan.

Bilder ifrån konserten kommer upp i kväll.

KRAM


Eros, såå vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback