Fredag

God morgon, jag är fortfarnade jätte trött och förstår inte, jag brukar sova och sen pigg men i detta fall så finns påsarna under ögonen... Inga byggjobbbare idag, det gjorde mig lycklig, men däremot har en film-dag framför mig. The proposal och The deval wears prada och ett avsnitt NCIS.


Vad ska ni hitta på?

Jag blev så glad när jag såg att Emilie hade länkat mig ifrån hennes blogg och sen skrivit om vad min blogg handlar om också, Tack tack det värmde =) Tyvärr vet jag inte hur man länkar, kan någon berätta det för mig?

Och vet ni vad jag just upptäckte, 18/11 fyller min blogg ett år, då måste min blogg göras om!!!!


Tata!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

hehe, det var så lite så.. Du går bara in på "skapa" sedan "Länk", på "sökväg" skriver du in länken, sedan kan du skriva vad den ska heta, om det är t.ex. någons blogg så kan du skriva bloggerskans namn :)... Jätte enkelt!



Hur är det med dig annars då? Allt bra?

Skönt att ha ledigt! själv så jobbar jag denna helg :) Trevlig helg!

2009-11-06 | 22:20:17
URL: http://emkjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback