Go kväll gott fölk!

Nu sitter jag här och mina ögon är så tunga som bly men när jag åkte imorse så visste jag att på fredag(imorn) så är jag lång ledig. Fre, lör, sön, visst är det härligt! Jag känner min lika slut i kroppen som i huvudet. 

Men det underbaraste av allt är att vi har byggjobbar utanför som renoverar våran balkong och de är inte så att dom tar hänsyn för att klockan är halv åtta på morgonen. Visst man kan väl förstå om byggjobbarna låter med sina maskiner, nä då ska dom skrika till varandra också på polska, finska och hört någon svensk mellan alla balkonger. Bara för att kompisen står på tredje våningen så hjälper det inte att skriva ännu högre, va fan byggdes mobiltelefonen till för???

Har stört på de sååååå länge men jag kan  tyvärr inte öppna balkong dörren för att dom har satt en skruv i dörren. Men men..
 
Har köpt min bibel (ELLE) så gissa vad jag kommer att syssla med?

Nej, natti natti och hörs mer imorn!


Hon är ju så himla vacker tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback