Göra om mig?

Jag har haft lugg till och från i mitt liv, de är så kul för när luggen väl blir lång så vill jag klippa av den igen, men jag håller på att göra att mitt hår ska växa ut och har haft väldigt uppklippt men nu är allt långt, börjar känna mig lite naken samt jätte tråkig, förstår inte tjejer som har samma frisyr år in och år ut??

Jag älskar att färga och slinga och exprementera men det gör väl en människa som är utbildad till frisör.

Vet inte men vad tycker ni, ni ser på headern hur jag ser ut i kort lugg och i lång lugg!

Min sambo tycker inte att jag ska klippa lugg..

Jag såg världens sötaste platttång för 99:- svart och jätte liten, perfekt reseplattång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback