Hemma igen

Jag har idag jobbat och nu är jag äntligen hemma. Jag skrev att jag skulle skriva runt 11. hehe det blev halv.
Jag var tvungen att mysa med Nicke samt äta lite god mat! Det kändes så skönt att byta om till myskläder och sedan bara sätta sig här för att skriva och visa lite bilder. Glömt skriva om att i fredags följde ett par Canada Snow med mig hem. Det kändes underbart, sen gick jag till H&M för att hitta en skjorta på herr avdelningen och det gjorde jag. Jag har ändrat min åsikt om rosa så försökte hitta en kassa som var ledig men lönlöst, höll på att missa tåget till jobbet.

Visa lite bilder ifrån helgen.

Byggd av en järn ring

Mammas jätte fina, snodde en Orkideé innefrån, mamma gjorde den av järntråd.
Visst blev den fin? Vi tyckte det var mycket roligare att göra dom själva än att köpa.

Tårtan vi åt, jag fick sista biten med blomman på, mums!

Min stora väska som jag hade med mig inför helgen. Hemma hos mamma o pappa.

Min påse med skorna i! Eller dom var iaf.

Så ser märket ut. Niiiccceee =)

Dom är ju så jäkla balla!

Canada Snow

Mycket bilder ifrån helgne, men mest på saker inte vad jag gjort, men jag har mest tittat på film, jobbat, tagit det lugnt i mammas och pappas stora soffa samt ätigt massa onyttiga saker, kommer ångra det typ nästa vecka eller på onsdag när jag ska iväg på bio med en massa gamla arbetskamraterifrån en annan avdelning.

Puss i kalufsen och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback