Julpynt?

Får man julpynta snart? Jag läste ett inlägg just ifrån Linn Herbertsson (känner inte henne på något vis men följer hennesblogg)och hon gjorde en julgrupp, får man börja med det ännu? Ni vet väl att det ska vara julmarknad på stortorget i helgen i gamla stan. Vet ni hur mysigt det är att gå i gamla stan på julen? Om ni inte vet så gå dit. Bara att köpa en julglögg och smaka på en kola gör att julkänslorna kommer.
 Imorn ska jag faktiskt ut och rocka loss med min underbara vän Helena. Vi ska äta middag och sen ut på något ute ställe på söder. Det ska verkligen bli kul att träffa henne. Det är barn fritt också, fast jag tycker om Emilia(1,5år) jätte mycket så är det kanske som mamma jätte skönt för Helena att unna sig saker som kanske inte förekomer så ofta.


När ska man börja skicka julkort??


KRAM KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback