Körlektion del 1

Körde bil för första gången i mitt liv! ÄR så lycklig för jag lyckades att köra på 2:ans växel och visst "kärringstopp" fick jag men vem får inte det när man sätter sig framför ratten för första gången.

Nu ska ni få se hur min helg samt vecka ser ut.
Eftersom jag har börjat jobba natt nu så ska jag:

Lör-Sön: Dag
Mån: Dag
Tis: Natt:
Ons-tor:Ledig
Fre-Lör: Natt
Söndag:Glögg kväll.

Sen den första januari så börjar jag bara jobba natt, jag blev ledig på nyårsafton vilket jag blev väldigt lycklig för!!

Förlåt för jag inte har bloggat så mycket men Nicke la min mobil i handsfacket och sen åkte till jobbet så jag har inte kunnat skriva varken ifrån tåget eller hemmifrån efterso mdet blev så stressigt.

Börjar på en ny serie nu: SEX AND THE CITY, underbar serie och man bortser ifrån Samantha..

Natt i bloggen och ha det underbart!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback