Lill-grisen är i stan

jag har fått en liten grej för mig varje morgon, tittar på Malou, äter frukost samt myser med tända ljus även fast jag ska rusa iväg till nynäshamn och jobba, behöver dom där små lugna stunderna för att min mage ska hänge med tror jag.
Idag är jag ledig och ska gå på konsert och tänkte umgås med Nickes bror och hans tjej. Men tyvärr fick det bli imorn istället.
Dom bor annars i Örebro och Therese som kallas av Fredrik (Nickes bror) Lill-grisen, det är väldigt gulligt måste man säga.
Jag och Therese har samma intresse om grisar.
Jag har alltid velat haft en minigris men det är rätt komplicerat eftersom du måste ha vissa tillstånd. Eftersom grisar lever annars på en bondgård och kankse inte så vana att bo i en lägenhet, så förstår ni säkert att det blir mer djurplågeri.
Therese älskar mest bara grisar och leker gris ibland, det är nog mest ett intärnt skämt inom Therese och Fredrik.



Sötast i stan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback