Lill-lördag

jag har ju varit på middag och bio, middagen blev en trerätters middag för 8 pers. Vi åt på Pizzicato och det var väldigt mysigt ställe men du är tvungen att reservera för att få ett bord. Kan tänka mig att det är fullbokat där ifrån onsdag och framåt mot veckans slut, kan beställa helt vanliga pizzor men den lite "dyrare" maten var helt acceptabel!

Jag åt:
Förrätt: Mozarella med tomat, oliver, olivolja
Varmrätt: Tagliatelle m Lax, spenat och något mer smaskigt.
Dessert: Tiramisu, sjukligt gott, går lätt att göra själv.



Tiramisu

Hela gänget,börjar ifrån vänster från eran sida, börjar med min mor,Madde(hon som slutade)Anneli, Ingela, Ny tjej, sjukt dålig på namn, Emilie, jag och sedan Doris som vi bara ser händerna på tyvärr.
Fick reda på att en i gruppen också bloggade, hehe det ska jag läsa =)följa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback