Magkatarr

Magkatarr har jag "lidigt av sen jag gick i 5:an på låg/högstadiet. Det är något som har kommit från och till.
Det är väldigt jobbigt för du är hungrig jämnt och har ont mellan magen och revbenen(när det är som värst alltså, min magkatarr försvinner ett tag och när mitt liv har varit mycket fart i så kommer de igen, som ett brev i postlådan). Du måste tänka på va du stoppar i dig, som tex, kaffe, starkmat och rödvin.. Det är ungefär vad min mage reagerar på samt åka tåg. Min magkatarr har blivit värre, jag har nu fått tabletter som är utskrivnina ifrån läkare..

Magkatarr är inget som man vill ha eftersom det är första stadiet till magsår, som tar väldigt lång tid förstås.

Just nu bråkar den väldigt mycket, men ska iväg ändå..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback