Måndag at home.

Jag trillade in hemma och fixade lite saker som: städade en snabbis, ringde tandläkaren och sen gjorde te och satte på Poirot och tog fram fisk. Jag läste i ELLE och där har dom gjort träning efter kroppsform, måste ni läsa!
Ut och köp idag...

Köpte 2 olika soters Lindt Creation 70 % Pure Chocolate och Petits Deserts Créme Brûlée, Lindt har alla olika väldigt goda sorter med Choklad, jag har nog slutat att köpa Marabou, mycket roligare med riktig choklad, smakar också mycket bättre!!

Gud vad jag njuter av att vara hemma, alltså tror inte någon förstår hur mycket jag verkligen älskar mitt hem! Speciellt när man har en underbart varm kropp brevid sig om nätterna.
Jag ska få min mens snart så mitt humör är så himla dåligt och min stubin är väldigt kort, såklart så får han smaka på de varje månad och tycker så synd om honom som står ut med en argbiga eller en som gråter sig igenom hela dagen(inte riktigt men ni förstår poängen), varför ska tjejer få såna homoner??

Nej ska forsätta med mitt Poirot..har några att plöja 3,5,6.. Trevlig forsatt kväll, kommer blogga innan läggdags. KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback