Onsdag

God morgon allihopa! Ledig idag med och det blir en bio ikväll, med mitt gamla arbetar gäng, jag jobbade som vikarie där ca 4år och sen blev jag omplacerad för att jag skulle få ett fast jobb.
 Men hela det gänget ska jag ut med ikväll för att en tjej har slutat så det blir middag på Pizzicato och sen bio "bröllopsfotografen", jag har velat sätt den så länge men har inte haft tid.
Jag har suttigt och lyssnat på Prince en stund, han med klackarna. Engentligen inte alls min typ av musik men kan väl lyssna för kul skull. Det blev för jag började kolla på Purple Rain en film som prince är med i. Jag antog att man kunde hitta dom låtarna som var med i filmen.
Tänkte att jag skulle göra ett Power yoga pass här hemma framför tv:n ska bara leta efter cd:n


Jag skrev inget igår kväll. Jag blev så trött efter jag träffade en vänninna (som man skriver när man är vuxen eller något) Sen ville jag bara kolla på Gossip Girl och sen mysa med Nicke, jag fick en massage av Nicke innan vi somnade.

Kom och tänka på, Vad önskar ni er i julklapp??

Nej, yogapass, pussa på Nicke när han kommer hem och sedan bio. Have a nice day. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback