Riktiga vänner till vänner inte var något värt att spendera energi på?!

Nu är jag så trött p¨å en väldigt nära till mig som inte har något förstående alls varför jag inte orkar ses eller varför jag inte har tid i huvudtaget.
Men ska berätta själv att åka 4 timmar om dagen och sen försöka hinna med dig själv, din sambo samt detta hem?? Jag har verkligen försökt hitta energin men har inte hittat den ännu.. Skum kommer jag nog vara ett tag till.

Alltså jag är så trött på människor så jag kräks, hela jag är nog lite upponer just nu, kan inte en väldigt nära vän förstå det? Vad är det för vän annars? Jag kanske inte har berättat mitt problem förutom små stunder berätttat att jag är trött och att jag har en mage som krånglar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback