Söndag 1 November

Hela helgen har jag varit borta ifrån min blogg, vilket inte känns så kul. Jag har inte haft varken tiden eller orken med att blogga så har det inte blivit något inlägg alls. Men idag blev jag så sugen. Idag har dagen varit lång, eftersom jag längtar till min käresta och mitt hem så mycket så känns det som om tiden går mycket långsammare. I fredags jobbade jag hela kvällen och titade på "en ung Jane Austen", i lördags hjälpte jag min mamma med kransar som man lägger på gravarna vid Halloween, som dom flesta vet. Alla bilder och så kommer upp imorn. Åt tårta när jag kom hem ifrån jobbet och idag har jag bara jobbat, ätigt Lindt och tårta. Massa mums denna helg. Tittat på Ncis och njutigt, men snart kommer ju "Djävulen bär Prada" vilket jag verkligen behöver, en äkta tjejfilm!

Jag känner att allt åkande samt att inte kunna vara hemma tär på mig just nu, mitt humör har verkligen varit ur balans, men tänk er själva hur det känns att ha flyttat ur boende men du måste komma tillbaka för att du ska orka göra ditt jobb. Det är lite hjärtekrossande. Nästa hlg ska jag bara njuta, denna vecka jobbar jag bara 2 pass så har en massa saker jag ska genomföra. Men ni tänker säkert, varför inte sluta? Vet du hur svårt de är att få jobb, men med min vanliga otur så fick jag ett jobb erbjudande, men jag kan inte hoppa av nu, har tyvärr inte hjärta till att göra de. Ni skulle förstå om ni satt i samma sits.

- Titta på bio på onsdag och äta ute.
- Jobba men åker hem samma kväll =)
-Äta god mat i nynäs med arbetsgänget
-Tvätta och bara njuta av att vara hemma.

Visst låter min vecka underbar?

Jag skriver runt 23 när jag kommer hem imorn, puss i kalufsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback