Söndags trött!

Gokväll, kunde komma in idag, jobbat kväll ifrån kl 13 till 21 och har knappt hunnit tänka innan man ska på nästa grej. Jag gjorde en rolig grej i torsdags innan jag åkte till Eros konsert, klippte lugg.

Jag höll i saxen men vågade inte så jag hoppade in i duschen och sen när jag kom ut därfirån så klippte jag. Klipp aldrig lugg när den är blöt! För min lugg blev alldeles för tjock, ser de ju ännu värre ut! Trivs i lugg men inte när de ser ut som om man har en päls boll på huvudet!

Jaja, ska försöka låta det växa och sen ta bort lite av det tjocka och sen klippa igen. Ska fan rakpermanenta tror jag eftersom mitt hår är så lockigt, jo lockigt är ok men inte när din lugg ser ut som en hel lock bara den.


Firat min bror nu i lördags (igår alltså) och såklart tog inte en ända bild. Han fick en film "The Hobbit" och ett glas med "Sagan om ringen" figurer på. Han samlar så han ställde in det i hans "samlarskåp". Tyckte det var tur att det blev lyckat eftersom jaginte visste vad han önskade sig.

Nej ska nog gå och sova snart.. Ska åka hem imorn ♥=) WWWWWWIIIIIEEEEEE... blir det normal bloggning igen. Kram kram så hörs vi imorn efter kl 15..

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack, nja jag har velat ha ett tag men bestämde i fredags att köpa en, så fick vi hem honom i går (söndags) =)....

Nej men det gör inget. Hmm, jag vet ärligt talat inte hur man gör då. Men jag kom ihåg att mitt strulade också att mina inlägg inte kom fram. Så jag mejlade till blogg.se.. Men du skrev BLOGG mellanslag ditt meddelande, på ett mms, och skickade till 71370?

Ledsen om jag inte kan hjälpa dig annars :(

2009-11-16 | 15:57:50
URL: http://emkjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback