Städa garderob mitt i natten!

När jag flyttade in så byggde vi tillsammans jag och min älskling (som ikväll är borta en stund och lanar och jag som fick öfr mig att städa) så tänkte jag röja lite i min garderob, börjar redan bli trött men vad gör de, kommer ändå inte somna eftersom jag är livvrädd för mrker, för några veckor sen så högg dom av en kabel och hela kvarteret slocknade och jag satt för tillfälle brevid min mobil som tur att slå in min mors present. Jag skakade i hela kroppen efteråt men jag fick tag på en tändare samt ljus(står över nästan hela lägenheten) och tänkte precis gå ut och sätta mig för att vänta på nicke och så kommer han med en ficklampa.

Aja tata!


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: ah okej!:) jo det är bra med mig.

2009-11-07 | 10:27:06
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback