Tråk-Tisdag eller Bakdag?

Lyssnar alltid på Leona Lewis(Spirit skivan - Yesterday) när jag bloggar nuförtiden. Jag kan inte bestämma mig om jag ska baka bröd eller om jag ska kolla på ett till avsnitt(det kommer bli 3 avsnitt) eller tvätta, därav tråk-tisdag.

Åhhh vilken beslut ångest..

Åhhh vet ni vad, på onsdag så ska jag inte åka till Ösmo på kvällen, för vet ni vad, jag kommer få skjus av Nicke på torsdag morgon när jag börjar kl 7, jag blev så lycklig för det betyder att jag slipper packa min väska och åka igen, utan att jag lyckas hålla mig hemma hela veckan och det är jag såå lycklig för!
Jag berättade för min käresta igår att jag har blivit så "hemmasjuk" och det är sant, jag har aldrig varit så "hemmasjuk" någonsin, det betyder inte att jag inte tycker om mitt föräldra hem men jag har alltid velat bo i stan och det har jag lyckas med, I´m so happy! Med världens underbaste människa som jag avgudar (förutom Eros) Ursch vilken nörd jag har blivit fast jag tror jag trivs med det!!!


Pusss och så syns vi lite senare, det blir nog tvätten och ett yoga pass framför tv:n =)

Mycket kärlek i detta avsnitt♥


Jag med lugg..ser full ut men de är jag inte, mest trött.

Riktig mupp..

Har på mig, Kofta H&M, Linne Weekday och Jeans som inte syns Nudie
och Halsband Urban Couture köpt ifrån Bellme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback